Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Příjem žádostí a dalších podání:

 

 

 

Obec zveřejňuje informace na úřední desce a na vývěsních tabulích v obci.

 

Ústně a telefonicky podané žádosti vyřizují vedoucí zaměstnanci i ostatní zaměstnanci v rámci své působnosti dané organizačním řádem obecního úřadu.

 

Písemně podané žádosti ,stejně tak i e-mailovou adresou  bolebor@volny.cz v souladu s § 14 zákona jsou evidovány dle svého charakteru v podací knize.

 

Žádost je podána dnem, kdy ji obecní úřad obdržel. Z podání musí být zřejmé, kterému odboru je určena a kdo jej činí. U podání prostřednictvím telekomunikačního zařízení musí být uvedena rovněž příslušná identifikace žadatele (např. elektronická adresa). Neobsahuje-li žádost tyto údaje, není žádost podáním ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím a žádost se odloží.

 

Další informace o všech agendách OÚ lze získat u starosty, místostarostky nebo asistentky starosty.